Hát itt vagyok, megérkeztem! Nevem egyenlőre nincs, de a gazdijaim - mert több is van ám - már hívtak mindenfélének. Leginkább "jjaaajj-de-ééédi"-nek. Remélem, nem ragad rajtam mert kicsit bonyolult megjegyezni.. Ha már választanom kellene, inkább lennék  Bajusz, vagy  Maszat. Vagy  Vodka.. azt mindenki szereti, nem? :)  A főgazdi nem tud dönteni... szerinte mindegyik aranyos  név, és ha nagyra növök, akkor is jó lesz. Nem úgy, mint pl. a Csöpi, mert eléggé nevetséges lesz, ha majd meglett, szép termetes koromban, szégyenszemre le-csöpiznek. Holnap lesz még egy új látogatóm, biztos ő is kitalál majd még vagy harminc nevet nekem. Az ideutazás alatt kíváncsiságom nem hagyott cserben; a Zöld Zakatolón a főgazdi ölében aludtam, utána pedig a vállán utaztam, ügyesen egyensúlyozva. Mindenesetre a hosszú kimerítő utazásra inkább alszom egyet. Persze előbb felfedezem magamnak ezt az új lakóhelyet. Hamar megtaláltam, hogy az első emeleten van sok kaja. Alul lehet jól aludni, és innivaló is van. A legfelső emeletre még csak kétszer merészkedtem fel, itt lóg egy érdekes darab rongy a plafonról, aminek kajaszaga van, de még nem mertem megnézni közelebbről. Van a gazdik mellett egy Nagy Szimatoló is. Eddig semmi mást nem láttam belőle, csak egy hatalmas orrot, ami tornádó-szerűen szimatolta meg a lakhelyemet. Meg egyszer messziről hallottam a hangját is, ami nem túl megnyugtató. De szerencsére ide ez a Nagy Szimatoló nem tud bejönni. A  Kéz, pontosabban a főgazdi, néha benyúl, és igazgatja a szépen elrendezett holmikat, meg a kajámat. Legközelebb megnézem, mit akart. Most szundítok egyet, még túl korán van a felfedezéshez!

A bejegyzés trackback címe:

https://morwina.blog.hu/api/trackback/id/tr99495572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása