Morwina 2011.01.21. 17:10

Why L.A.R.P.?

Azt hiszem, egyszer minden szerepjátékos eljut arra a pontra, amikor először kérdezik meg tőle: "Mit csinálsz a szabadidődben?" És nem tudja rendesen elmagyarázni, hogy mit is. Mert az "érzés" mindenkinek megvan, de néha okozhat nehézséget megfogalmazni egy kívülálló számára. (= "Hogy mondanád meg a vaknak, milyen a piros?"-jellegű kérdés).

Hogy mi minden az élő szerepjáték?

 - JÁTÉK. Remélem, nem kell magyarázni. Szórakozás, endorfintermelés, stb :)

 - KREATIVITÁS. A mindennapos "Mit vegyek fel?"-kérdés továbbfejlesztése. Pontosabban: Hogy nézzek ki úgy, hogy az a többiek számára is emlékezetes maradjon? ("Tudod, az a srác/csaj, akinek ILYEN király jelmeze volt tavaly!")

- ALKOTÁS. Az alkotás öröme! Az az érzés, amikor látod, hogy egy darab anyagból egy ruha, egy botból halálos fegyver :) , egy fémlemezből páncél és vért formálódik a kezed alatt.

- BARÁTOK. Mert nélkülük semmi sem az igazi. De tényleg!

- TERMÉSZET. Én imádok táborozni!

- IZGALOM - Fussak, vagy ne fussak? És ha igen, merre? És ha nem, legyőzhetem-e őket? És ha legyőztem, mit nyerek vele? És ha nyerek... ki akarja majd űberelni? :-D

- ÚJ EMBEREK. Mindig van lehetőség új arcokat megismerni, fejleszteni a harc/craftolás technikákat :)

- KÉPZELET. Az is kell, néha nem is kevés! Karöltve járnak Kreativitás nénivel.

 

Nos, remélem legalább néhány pontban egyet értenek velem, akik még olvasnak. Az idei év remek lesz LARP-szempontból, én már december óta be vagyok zsongva.

A bejegyzés trackback címe:

https://morwina.blog.hu/api/trackback/id/tr862603179

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rendszerelmélet 2. 2011.02.19. 12:08:02

Már régóta szeretném folytatni ezt a témát. Alig vártam, hogy újabb nézeteket osszak meg veletek az rpg szabályrendszerek világában.Képzettségek: A képzettségek alkalmazása/mellőzése igazi választóvíz az RPG-k területén. Sokan elhagyják, vagy csak nagy...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morwina 2012.01.22. 22:42:59

Nem tudom miért, de a trackback oldal nem töltődik be. Töröltétek? Miért?? Elég nagy az internet hogy elférjen rajta az is! Mint ahogy ez a blog, a heti átlag 2.5 látogatójával :D És ezért nem töröltem az Otthonom, Ynev oldalt sem, csak nem frissítem mert nehézkes bemásolgatni és formázni a közel 50 oldalnyi szöveget ami azóta született.
süti beállítások módosítása