Sokan tudjátok rólam hogy szeretek LARP-ra, Live-ra járni és szervezni is. Idén, 2011-ben úgy néz ki, sok minden összejött, végre pozitív értelemben! Mikor legutóbb voltam larpozni, az bizony jó régen volt már, ha jól emlékszem a 2006,2007-es Caelum volt az. Azóta eltelt jópár év, és hát nem kicsit lepődtem meg, hanem nagyon, amikor péntek délután betoppantam a "Brit völgybe" (asszem ez a neve a Tatabánya és Vértesszőlős közti játéktérrésznek). Zegzugos ösvények, kis völgyek és "megmászható méretű" dombok fogadtak, festett utcanévtáblákkal jelölve, fából eszkábált, de ennek ellenére impresszív méretű (és stabilitású :) ) épületek fogadtak. És remek jelmezek (good bye, fojtogatós lepedőköpeny és hurka-kard!) és remek emberek. Magáról a játékról nehezen tudok nyilatkozni, olyan sok élmény ért. Én a Winiferra család vadászmestere voltam, számszeríjjal és jó adag kíváncsisággal felfegyverkezve. Eleinte nehezen igazodtam ki Zargozában ezért nekiláttam térképet rajzolni, de ez hamar kudarcba fulladt. Mentem üzletet kötni, túszokat kiszabadítani, falat mászni, kémkedni, és összeismerkedtem rengeteg nagyon szimpatikus emberrel is! Sajnálom hogy nem tartott tovább a játék, mire elkezdtem belejönni, a terepet megismerni, már menni is kellett... de azért még két hátizsákpakolás között zombiattack-oltuk egy jót, de végülis el kellett hagyni a terepet. Az esőt kijátszottuk, (szerintem a rengeteg esőponyva és esőkabát amit cipeltünk, az az oka). Br az esték hidegek voltak, napközben nagyon kellemes idő volt, nem sültünk szét.

Utólag derült ki, hogy a szövevényes cselekményt maguk a játékosok alkották magunknak, nem volt előre kitalált történet (sic!) a részletes és változatos karakterek kapcsolatai és ismeretei összefonódtak egy történetté. A Zargozai követjárás végól sikerrel zárult, és nagyon várom már, mikor mehetek ismét a Terepre.

A bejegyzés trackback címe:

https://morwina.blog.hu/api/trackback/id/tr273039090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása