A rejtélyes klub, avagy miért nincsenek vendégek egy, Leipzig fiataloktól nyüzsgő belvárosában lévő klubban, este 22.30-kor? A hely totál jó helyen van, előtte áll meg a villamos. Jól felszerelt, atom hangfalak, 3D hangzás, lámpák, falra vetített lángok, jó és olcsó sör. Alternatív--nak nevezett zenék, amibe kb mindent bele lehet zsúfolni...

És mégis. A rejtély, ami nem fogja megoldani magát.... Hipotéziseim a következők:

1) Csütörtök este nem megy senki bulizni a belvárosba, hanem otthon maradnak operát hallgatni egy szivar és egy konyak mellett.

2) A hely el van átkozva. Ellenérv: csekkoltam a klotyót, nincs poltergeist, sem az ülőke alá felrajzolt démonidéző litánia (igaz a férfimosdóba nem mentem be... o_o)

3) Special night volt amiről mi nem tudtunk, és ami igazából senkit sem érdekelt. Mint pl. egy Gay Event.

4) valaki lefoglalta, de mégsem jött el. - na ez kizárva mert simán beengedtek minket.

5) Akkora méretes balszerencse üldöz a buliszervezés témában, mint a Szabadság-szobor. Heggyel együtt. Ezt alátámasztja a szemerkélő eső, ami akkor csapott le amikor végleg feladtam a reményt hogy ez az este még jól alakulhat. Bocs, srácok. Legközelebb ti választotok helyet.

6) A legvalószínűbb, h a város egy másik szintén frekventált helyén valakik oltári, tetőszaggató és padlórengető bulit csaptak, ahol mindenki ott volt  - minket (és az 50%-ban szívélyes személyzetet) kivéve.

7) Csak álmodtam az egészet, a valóságban pedig éppen tajrészegre ittam magam, és olyasmiket csináltam amikról az agyam nem akarja, hogy tudjak, ezért inkább ezzel a pseudo-emlékkel helyettesíti. Fene a gusztusát...! Azt hiszem, ez a legkevésbé valószínű az összes közül.

Ha van még ötletetek, miért volt teljesen üres a klub, írjátok meg kommentben, mert én kifogytam az ötletekből.

A bejegyzés trackback címe:

https://morwina.blog.hu/api/trackback/id/tr642375081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

transzmoha 2010.10.18. 20:32:01

Azért van mert a múlt héten leszúrtak valakit a klotyóban és még idő kell amíg visszaszoknak a vendégek.
süti beállítások módosítása