Morwina 2013.12.06. 10:24

Záróvizsga

Nos elérkezettnek láttam az időt hogy lezárjam életem egy szakaszát, és ezzel együtt ezt a blogot is. A sikeres záróvizsgámmal és a védéssel ez megtörtént, úgyhogy immár diplomás értelmiségi vagyok. Kutatni szerettem volna, de az Élet máshogy hozta. Így most távmunkázom, mellette pedig önkénteskedem egy családi lovardában. És borzasztóan hálás vagyok, hogy azt csinálhatom, amit szeretek! Köszönöm! 

Záró gondolatként ezt a néhány sort ajánlom mindenki figyelmébe. 

"A boldogság titka nem a Több gyűjtésében, hanem a Kevesebb élvezében rejlik; aki mindig többre vágyik, annak sohasem lesz elegendő. "

Adj hálát minden nap azért, amid van: tető a fejed felett, ételed, ruhád, elektromosságod, békesség, családod és szeretteid. Minden nap lásd meg a szépet és a jót, és sohasem leszel boldogtalan.

A bejegyzés trackback címe:

https://morwina.blog.hu/api/trackback/id/tr715678292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása